søndag den 19. februar 2012

Little Pet Shop fødselsdagskagen

I går havde jeg inviteret hele den ganske familie
til dobbelt fødselsdag for min søn og datter.
Jeg lavede et par lagkager også, men denne kage
havde Caroline talt om i flere måneder:-)

 Ideen var at den nederste kage var en gave, 
den mellemste en lagkage og den øverste skulle 
være en lille cupcake med jordbær på toppen:-)
Navnet kom på et lille kort og 5 tallet
er et lys jeg fandt på en engelsk www.side.
"Lagkagen" fik lidt sprinkels og cupcaken
fik også lidt hjerte sprinkels, nemt og hurtigt;-D
Birdview af kagen på en dalmatiner
plettet kageplade...
Kagen er lagt sammen af 12 bunde-
4 Red velvet, 4 White mudcake og
4 af min bedste chokladekage. 
Den blev smurt og lagt sammen med Nutella.

 Den lille søde Pet shop fisk i sin lille
sø- fordi det er Carolines stjernetegn;-)

 Den lille lyserøde snegl-
fordi vores Caroline er husets snøvl!
( som kun en 5årig tøs kan være!!!)

6 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød kage, er især vild med den lille snegl ;-)

    SvarSlet
  2. årh de øjne, suk.. de er jo lige til at svømme ind i :)
    skøn skøn kage :)

    SvarSlet
  3. Den er super sød, sikke mange detaljer. Jeg er vild med øjnene...

    SvarSlet
  4. ej hvor ser den lækker ud..... jeg gad godt jeg havede den opskrift

    SvarSlet
  5. hvordan har du lavet de øjne de er så smukke.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym:-) Jeg har lagt alle 3 opskrifter på de 3 kager her på siden: kig under " opskrift på bunde/kager.
      Øjnene på sneglen er 3 små udstukne cirkler, hvor jeg har "nippet" en bid af hver, den ene lidt mere end den anden! Med den mindste tylle jeg havde, lavede jeg de to små hvide cirkler. Noget pilleværk, så brug en pincet:-) Knuz Betina

      Slet