lørdag den 29. september 2012

Sodavands Disco

Vi har lige været på en forsinket
sommerferie til det skønne Florida!
Og mens vi var ovre i varmen, fyldte min store datter 
9 år som selvfølgelig blev fejret behørigt:-)

I aftes holdt vi så sodavandsdisco for hele klassen-
en fejl jeg aldrig gør igen!!!
Hvordan kan jeg sige det-HMMM-
MINE ØRER BLØDER STADIG!!!

Men nok om det- vi havde pyntet op i stuen
med balloner med små lys i og self.
en discokugle med lys på:-)

Kagen denne gang er meget enkel og 
består af 3 slags kage.
Fra bunden er det Chokoladekage,
Blå, Lilla, Grøn & Rød Velvet og 
øverst en citronkage. 
 Kagen er overtrukket med Wiltons fondant
som er marmoreret af sort og hvid.
Designet er inspireret af den discokugle
som blev hængt op i stuen.
 De snoede lys fandt vi på en tur i et Mall
i Ft. Myers.
 Bogstaverne er lavet med det eneste
jeg købte "overthere". Wiltons fondant 
bogstav form. Da de var tørret blev de dyppet i
glimmer i alle de flotte farver:-)
"Disco" kuglen er lavet af en masse små 
firkanter der er dyppet i sølv glimmer:-)
 Min ide til designet;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar