torsdag den 29. november 2012

Mini Cooper 18års bil:-)

Så er Nadja fyldt 18 år og skal holde
fest for familien:-)
Jeg foreslog at lave en bil til
festen og det skulle så 
være en pink Mini:-) 

Nadja blev vild med "sin" bil:-)
Personlig "nummerplade" :-)
 Det er ikke helt så let som det ser ud, at få
en klump chokoladekage til at ligne en bil!!!
Jeg har brugt Wiltons fondant til overtræk
og de fleste detaljer. Sidespejle og hjul er
dog lavet i Wiltons gumpaste, 
da det hurtigt tørrer:-) 
Til denne bil har jeg bagt 3 portioner
"min bedste chokoladekage" som er lagt
sammen med Nutella. 
Jeg har brugt Sugarflairs Pink til at farve
fondanten og den sorte er færdigkøbt sort:-)
Alle dele med sølv er malet med Dark silver fra
Rainbow Metallic paint.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin og nej, 3-D kager er ikke de nemmeste at have med at gøre ;-)

    SvarSlet
  2. Tak Anne og Eva:-) Og nej, Anne-det er ikke altid lige let at få dem til at ligne det der er meningen;-))

    SvarSlet