søndag den 20. januar 2013

Ikke en prinsesse dåbskage:-)

En af veninderne kom sent i tanke om,
at niecen skulle have en dåbskage til
barnedåben i dag. 
Så da jeg kom hjem fra Sjælland Cake Show
i aftes kl. 17, skulle jeg sørme lige bage, smøre,
overtrække og pynte en kage-nå ja, og lave pynten:-)

Behøver jeg sige at klokken var 3 før jeg fandt min seng? ;-)

Det eneste oppefra men med blitz:-)
 Den måtte ikke være "prinsesset" så den
blev med lidt små dyr og blomster,
og kanten er med krokopræg.
 Kagen er 2 bunde Min bedste chokoladekage
smurt med jordbærsylt og en jordbærfromage.
Overtræk er Wiltons fondant og de to små dyr og 
blomsterne er lavet i Gumpaste også fra Wilton:-)
 Jeg syntes at den manglede noget, 
derfor holder Giraffen og Elefanten
lidt balloner.
 Billedet har jeg selv printet på Norbaks
sukkerpapir, der er utroligt stærkt og kan 
skæres og klippes i:-) 
Nu er jeg bare så spændt på at høre hvad forældrene sagde 
om kagen til den lille "prinsesse" :-))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar