torsdag den 4. april 2013

Lynet Mcqueen

Så blev det David's tur til at holde fødselsdag
og temaet var Cars.
Kagen er lagt sammen af 2 lyse lagkagebunde og en
mandelbund. På hver bund er der lagt en hel del banan,
ananas og friske jordbær. Jeg har sprøjtet en kant af vanilje
fromage og har fordelt fromagen over frugterne.
 Kagen er 28cm i diameter og er overtrukket med 
Wiltons fondant. Hele kagen er sprayet med Red fra PME, 
for lidt "Old school" look;-)
 Efter lang tids søgning, fandt jeg logoet fra Cars uden
et navn i, så den forstørrede jeg op og printede på 
sukkerpapir. Det er tilpas kraftigt at man kan klippe i det
uden at motivet går i stykker:-)
 På begge sider af kagen er der "lynet" logo og på bagsiden 
er der et print med "Rusteze".
 Krog og reb-kant er spraymalet med Silver fra PME.
 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! Skønt at se en Cars-kage, der ikke "bare" er Lynet McQueen, men en anderledes fortolkning :o)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Camilla:-) Jeg har lavet flere af denne kage og har da vist glemt at lægge den jeg lavede sidste gang op her på bloggen:-) Det er nu så nemt at lave en "bil" kage på denne måde og meget hurtigere;-)) Kageknuz Betina

    SvarSlet