søndag den 18. september 2011

8års fødselsdag i pink forklædning

I dag har huset været fyldt af den halve familie
og venner til Katrines 8. fødselsdag.
Lige som festen i fredags, blev der også
"krævet" følgende af mig til denne fest:
"Jeg vil have denne her kage bare i pink
og lyserøde farver!!!" Denne kage er fra Debbie Browns
bog: Gorgeous and gruesom cakes.
En lille fe blev det til på de små svampe.
Kagerne var 10 og 20 cm i dia. og kun 5cm høje.
Den ene side...
Den anden side...
 Min nye udstikker elsker jeg bare!
 Tæt på! der er en tandstikker igennem kroppen
som holder feen fast på svampen.
Brugte den store PME sommerfugle udstikker
til vingerne og limede dem fast til ryggen.
Kagen bestod af Mette Blomsterbergs chokoladekage.
Jeg brugte Nutella til at lime kagerne sammen med
og til at smøre den op med.
Jeg har brugt Pink fra Sugarflair´s pastafarve til
at få de forskellige nuancer pink.
Jeg har brug træ pinde til de 3 største svampe
og lod dem tørre i nogle dage. Alle blomster
og pynt er dustet med Wiltons lyserøde glimmer.
Desværre havde vi så meget andet kage at den
stadig står hel, kan måske være min lektie til næste gang?
:-D 

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig en rigtig flor kage :) Ved du hvor man kan købe Debbie Browns bog? Jeg vil nemlig gerne igang med at lave mere advanceret kager..

    SvarSlet
  2. Hej Tina:-) Jeg har købt de fleste af mine bøger i Uk. Prøv på Amazone.co.uk! De er meget billigere end i Dk. God fornøjelse;-) Knuz Betina

    SvarSlet