lørdag den 26. november 2011

Poker night tupsy turvy

Så fik jeg min debut udi tupsy turvy kager!!!
Men men men, hold da nu op-
hvor kan sådan en kage bare drille:-(

Manden og jeg er snart på vej til hyggeligt selskab af gode
venner, masser af mad og self. poker!!!
Denne kage har taget hele dagen, lets be honest....
den har drillet som ind i h... og jeg frygter for at sidde
med den på skødet-heldigvis skal vi kun et par km:-)


Den indeholder Morten Heibergs chokoladekage
med nødder og marcipan, delte begge kager én gang
og alle 4 bunde er vædet med Kahlua og lagt
sammen med Tiramisufromage.
 Lidt poker pynt...
 Toppen med et par kort...
 Kort er lavet med en Patchwork cutter og
malet med fødevarer tusser.
 Skiltet er lavet af modelleringsfondant
og er en kopi af Las Vegas´byskilt:-)
Nu må vi se om jeg er bedre til at spille poker 
end at lave en tupsy turvy ;-))

3 kommentarer:

  1. Uhm det ser godt ud... synes generelt du laver skønne ting.
    jeg har nomineret dig til en blog award på www.hjemmebagt.blogspot.com håber du vil være med

    SvarSlet
  2. Den er da totalt fed !!! Rigtig godt lavet, er vild med dit "Vegas" skilt !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet