fredag den 14. marts 2014

Besøg hos Strangas Dessert Boutique

Jeg er taget til storbyen, da morgendagen byder på det længe 
ventede kursus med Kelvin Chua :-))
Så eftermiddagskagen blev indtaget hos Strangas Dessert 
Boutique med barndomsveninden:-)
Hvad skal man vælge???

 Jeg  kom til at købe en 6 pak Macarons med 
hjem til børn og mand.
Lakrids er godkendt af manden,
 Salt karamel er godkendt af alle 3 børn og jeg, 
Passion er godkendt af min store datter og jeg,
Jordbær/ Basilikum er så kun godkendt af min yngste datter. 
 Af kage valgte jeg en Strangas Passion.
Den ser ikke ud af meget, så vi kunne da godt dele 
en kage også.... Men de mætter helt absurt.
Jeg havde ikke fået frokost og kunne kun spise en
macaron, 1/2 Passion og 1/4 White Dream og en enkelt
smagsprøve af Pure Nordic.
 Pure Nordic, denne Chokolade kage var venindens valg,
den var alt for bitter til mine smagsløg.
 White dream og det VAR en drøm:-) Den
smagte super dejligt og frisk med hindbær inden i.
 Min dessert, Passion, en kop varm kakao 
og en macaron med Salt karamel:-)
Altså vi fik at vide, det var byens bedste kakao, men lige dér
er jeg så ikke enig. Den var meget bitter, nok fordi
den laves med en 70% chokolade, alt for meget for mig.
Tilgengæld kunne jeg have spist samtlige Salt karamel Macarons,
med fare for seriøst sukkerchok, men stadig: MUMS!!!
 Pure Nordic havde en dejlig midte af Mango go Havtorn,
det var super dejligt, men stadig meget chokolade:-)
Passion var frisk og lækker, den lille chokolade cream 
på toppen var silkeblød men igen var det en kraftig chokolade.
 White dream var en drøm, den var fortryllende blød og frisk.
Jeg kan som regel ikke lide hindbær men i denne kage,
med den helt silkebløde konsistens, var det virkelig en
dejlig smagsoplevelse:-)) Så 10 stjerner fra mig:-D


Så er du i Kbh, så snyd ikke dig selv for en skøn 
og enestående dessertoplevelse hos Strangas:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar