lørdag den 29. marts 2014

Elliot 1 år Rumskibstema

Lækre lille Elliot er blevet 1 år og den 1. fødselsdag er jo helt speciel:-) 
Jeg fik en kopi af invitationen som kagen er lavet efter:-) 
Nogle gange glæder jeg mig helt vildt til at lave en kage og 
denne var een af dem;-))
Alt er håndmodelleret og 100 % spiseligt. 
Den blå kant er let marmoreret af lys og mørk fondant. 
De små "måne sten" er i Wilton fondant, Marsmand, skib og alt pynt er ligeledes i fondant farvet med Pastafarver fra Sugarflair.
Kagen er lavet af lyse lagkagebunde med et lag Daim creme 
med ekstra hakket Daim og et lag skovbær fromage. 
Jeg fik den dejligste sms fra moderen, det varmer mit hjerte usigeligt at få sådan en skøn besked:-) 
Tusind tak Sonnia;-) Og et kæmpestort tillykke med sønnen:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar