fredag den 16. maj 2014

Melissa´s konfirmationskage

Konfirmationskage til venindens smukke søde Melissa.
Den unge dame har selv designet kagen og bestemt indholdet:-) 
Så kagen består af chokolade lagkagebunde med en masse,
altså rigtigt mange!!! friske hindbær i et lag hindbærfromage  
og et lag lys chokolademousse med hakket lys Guldbarre chokolade. 
Kagen er smurt med neutralfromage og overtrukket af 
halvt Wilton og Satin Ice fondant. 

Billede rammen på toppen er med et sukkerprint og er 
"limet" sammen med royal icing og også limet på kagen. 
Jeg fik manden til at skære kanterne i smi, så jeg bare
skulle pensle dem med lidt lim og drysse sølv glimmer ud:-)
Bagsiden og kanterne lagde til tørre i knap 2 dage, før jeg
samlede den. Jeg skar også en "støtte" til rammen, sådan een
der er bag på en rigtig billedramme:-)
Navnet er sprayet med sølv fra Pme. Perlerne er
sølv sukkerperler fra Dr. Oetker.

Melissa var meget glad og stolt da jeg kom med hendes kage:-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar