lørdag den 12. februar 2011

Lightning Mater

Kender I de her to?

Jeg skulle lave en kage til min søns 6års fødselsdag
som vi skal holde med min familie i weekenden.

Oliver og jeg har de sidste par år talt om at lave en
Lynet Mcqueen bil, men da jeg så endelig skal lave en 
Lynet kage, ja - så laver jeg noget helt andet!!!

Den lille Lynet kage er White Chocolate Mudcake, første gang jeg laver den, men ikke sidste, mums...
Bumle elle Tow Mater, som han jo hedder på originalsproget,
han består af en fed chokoladekage. 
Begge kager er lagt sammen med et fedt lag chokoladecreme.
Jeg har sprayet den røde kage med en pearl for at få den
der lidt "Old school" Mcqueen. Krogen fik også lidt pearl og
vupti, ligner det metal:-) 
Det store 6tal har jeg lavet med min nye udstikker fra Patchwork Cutters.
Ved hvad min store dreng vil sige: Neajj, hvor er den sej, mor!
Kagen med lys og efter den er skåret.
Et stort hit med den hvide mudcake:-)

5 kommentarer:

  1. Den er da bare helt sindsyg flot!!! God fantasi og rene linjer!

    SvarSlet
  2. Hvor er den super fed - rigtig godt tænkt, hvor er du kreativ.
    kh
    Anne

    SvarSlet
  3. Tak tøser:-)
    Han og alle hans fætre var vilde med den. Dejligt når ungerne synes om det man laver til dem;-)

    SvarSlet
  4. i like this kind of cake, you make it perfect

    SvarSlet