søndag den 6. maj 2012

FCBarcelona bluse

Hvad gør man for at fejre
lillesøsters fødselsdag,
 når nu storesøster skal
konfirmeres idag?
Det er Line der får en kage:-)
 Line er en rigtig drengepige, men er også
lidt tøset:-)
 Kagen er lagt sammen af mazarinbunde
med jordbærfromage og champagne 
mousse og smurt med neutralfromage.
 For at gøre kagen lidt piget, kom der
en sommerfugl og lidt blomster på:-)
Perlekanten er lavet med min 
First impression mould...
Al pynt og overtræk er i Wiltons fondant.
Både den røde og gule er farvet fondant
jeg har købt færdig blandet.
Den blå har jeg blandet af farverne:
Navy og Ice Blue fra Sugarflair:-)
Tillykke med de 11 år, Line;-D

4 kommentarer:

  1. Den er så godt lavet. Og fint at Line fik kagen og ikke storesøsteren :D

    SvarSlet
  2. Tak Nanna:-) Ja, jeg syntes også det var en super måde at fejre Lines fødselsdag også:-) Og så havde begge piger en skøn dag:-D

    SvarSlet
  3. Har du mulighed for at oplyse navnet på de bogstavudstikkere du har brugt til den fine kage?

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. Hej Gitte. Til "LINE" har jeg brugt Groovy fra Clickstix og de andre er en blå bogstav udstikker, kan desværre ikke huske om det er fra Fmm? De 10 cm høje tal er med Patchwork cutters. Jeg har købt de fleste i England, da de har et større udvalg:-) Kageknuz Betina

    SvarSlet