lørdag den 12. maj 2012

Sølvbryllup

Tænk at have været gift i 25 år!!!
Mine børns dagplejer har været så heldig
og skal holde stor fest i aften.
Vi har et lidt specielt forhold til Pia:-)
- det var hende der trådte til da lillebror
meldte sin ankomst og farmand var ude og flyve-
og da jeg var indlagt med madforgiftning og en lille 
baby på 6 uger og manden SKULLE til Portugal! 
Ja, det er ikke en helt almindelig 
dagpleje vi har haft dér;-)
Farvetemaet er hvid, sort 
og selvfølgelig sølv.
De 3 hjertekager på stativet.
Sådan ser det ud;-)
Perlekanten er lavet ved at jeg først har
dustet sølv i formen og derefter formet 
dem i min First Impressions form.
 Tal og bogstaver er sprayet med Silver fra Pme.
Alle 3 kager indeholder 2 lyse lagkagebunde
og en mandelbund. Fyld er champagnemousse 
og jordbærfromage.
 Jeg har dustet roser og blade med Silver
Saturn fra Rainbow Dusts.
Alle de små blomster-centre er
sorte og sølv kugler og non prailles.
 De sorte snirkler er lange striber
jeg har formet på kagen.  Alt er fondant.
Er lidt vild med hvordan kagen kom til at se 
ud og sølvbruden er vildt glad:-)
Et kæmpe tillykke med den store dag 
Pia & Lars! Godt gået;-D

6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot og meget elegant

    SvarSlet
  2. Den er bare super super fin, det er en god idé med de sorte 'snirkler' du har lavet, det tror jeg, at jeg vil prøve en dag!
    Den er snorlige;)

    SvarSlet
  3. Anne kagekrumme: Pia syntes også at den var helt perfekt;-) Ja, netop elegant var det jeg gik efter:-)
    Tanja: Snorlige - HAHA;-)Meget lette at lave og et godt resultat!

    SvarSlet
  4. Super flotte kager. Næsten synd at de skulle på stativ, så man ikke 100% ser den skønne pynt på kagerne. De er så elegante alle sammen.

    SvarSlet
  5. Hej ;-)
    Det er nogle flotte bogstaver - hvor har du købt dem henne?
    Kagerne er utrolig smukke ;-)

    SvarSlet
  6. Tak Gonzales:-)) Jeg har brugt Clikstiks Groove cutters, de kan fåes bla. hos Specialkøbmanden;-))

    SvarSlet