torsdag den 12. februar 2015

Bryllupskage med pæoner.

Bryllupskage til Henriette og Kim:-)) Også en kage jeg lavede i sommers:-)
 Alle 5 kager, klar til køretur;-)
Lyse lagkagebunde penslet med Baileys og fyldt af friske brombær, hindbær og blåbær i skovbærfromage og et lag mørk chokolade creme. 
Smurt op med neutralfromage og overtræk af Satin Ice. Alle kager er sprayet med perlemor fra Pme. Blonderne er lavet med min nye Eternity måtte fra Cake Lace og er også sprayet med perlemor. 




De store pæoner er lavet på styrop kugle for at holde vægten nede og er dustet med lime grøn fra Sugarflair. 
         Det sorte brudepar på midterste kagen er printet på sukkerpapir og er klippet ud. 
                                          Den skulle ud på en times køretur derfor står den usamlet, 
                                               Jeg fik dette billede af kagen fra den smukke brud:-)

4 kommentarer:

  1. Tusind tak Nanna:-))

    Knus Betina

    SvarSlet
  2. Sikke en fin kage! Måske du kan sende en mail til mig på pia(a)fabricius.dk
    Så vil jeg lige spørge ind til dine kager evt.

    På forhånd tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia. Du er velkommen til at skrive her ang. mine kager:-) Så skal jeg hjælpe så godt jeg kan. Med kagehilsner Betina

      Slet